Pirmdiena, 10.Augusts 2020. » Vārdadienas svin: Inuta, Brencis, Audris;

Jaunais Audi A5 Sportback

audi.lv, 16.07.2009. 15:37

Četru gredzenu zīmols izvirzās vadībā ar jaunu auto koncepciju: Audi A5 Sportback apvieno labāko no dažādām automobiļu pasaulēm. Tas ir tik pievilcīgs un elegants kā coupe, tik ērts kā sedan un tik praktisks kā Avant. Sportback pievienojas Coupé un Cabriolet kā trešais A5 modeļu ģimenes loceklis – un vienlaicīgi rada arī jaunu segmentu. A5 Sportback, kam ir iespaidīgs dizains un kas ir lieliski piemērots lietošanai ikdienā, kā arī aprīkots ar ārkārtīgi efektīviem un spēcīgiem TFSI, FSI un TDI dzinējiem, ieradīsies pie Audi izplatītājiem rudenī. Auto 2,0 TDI versijā Vācijā cena būs sākot no EUR 36 050. Versija ar vēl pievilcīgāku cenu sekos 2010. gada vidū. Tādējādi A5 Sportback būs A5 modeļu klāsta bāzes modelis.
Jaunais Audi A5 Sportback

Galerijas:

A5 Sportback iezīmē pagrieziena punktu automobiļu dizaina jomā. Piecu durvju kupeja izceļas ar tās eleganto, iegareno un sportisko profilu. Lielā automobiļa aizmugures daļa lieliski iederas auto dizainā. Spoilera mala un difuzora uzlika rada kontrastu un uzsver iegarenās formas atlētisko izteiksmīgumu. Kupejveidīgais siluets rodas, pateicoties jumta sadaļai, kam ir gara, konusveidīga līnija, turklāt arī par 36 mm (1,42 collām) zemāka kā automobilim A4 Sedan, īsajām pārkarēm priekšpusē un aizmugurējā daļā, kā arī 2810 mm (9,22 pēdas) garajai riteņbāzei un četrām bezrāmju durvīm ar slaidu, dinamisku logu dizainu. Neparastais hečbeka dizains skaidri norāda uz transportlīdzekļa lielisko funkcionalitāti. Ar Sportback versiju automobiļa Avant dizaineri rada jaunu transportlīdzekļu aizmugurējās daļas modi, vienlaicīgi pavisam jaunā veidā apvienojot sportiskumu, komfortu un lietderīgumu.

Unikālā, funkcionālā koncepcija apvienojumā ar pievilcīgo dizainu rada modernu automobiļu coupe un Avant sajaukumu. Bagāžas nodalījuma 480 litru (17 kubikpēdu) ietilpība ir gandrīz tikpat liela, cik automobilim A4 Avant, turklāt, nolokot aizmugurējo sēdekļu rindu, iespējams iegūt iespaidīgu 980 litru (34,6 kubikpēdu) telpu.

A5 Sportback nodrošina pilnīgu komfortu visos četros sēdekļos, kā arī ērtu iekāpšanu un izkāpšanu pa visām durvīm. Lai gan virsbūves augstums ir mazāks kā automobilim A4 Sedan un jumts aizmugurējā daļā sašaurinās, automobilim Sportback ir salīdzinoši augsti griesti un plaša vieta kājām.

A5 Sportback jaudas agregāts ir vēl viens uzlabojums, tāpat kā vairākas novatoriskas tehnoloģijas, ko piedāvā Audi: visi dzinēji ir tiešās iesmidzināšanas tipa – dīzeļdegvielas versijas ir izsmalcināti Common Rail TDI agregāti, bet benzīna dzinēji ir veidoti uz FSI principa. Visi dzinēji atbilst EU5 izmešu standartam. Dīzeļdegvielas versijas ir aprīkotas ar dīzeļdegvielas daļiņu filtriem.

Sākotnēji A5 Sportback būs pieejams ar divu benzīna un trīs dīzeļdzinēju izvēli. Divas benzīna versijas – 2,0 TFSI quattro ar 155 kW (211 ZS) jaudu un 350 Nm (258 lb-ft) griezes momentu un 3,2 litru V6 quattro dzinējs ar 195 kW (265 ZS) jaudu – ir aprīkotas ar Audi vārstu atvēruma regulēšanas sistēmu. Tā spēj radīt vairāk jaudas un lielāku griezes momentu, kā arī nodrošina zemāku degvielas patēriņu.

No paša sākuma būs pieejami arī šādi dzinēji: 2,0 TDI dzinējs ar 125 kW (170 ZS) jaudu, 350 Nm (258 lb-ft) griezes momentu, 6 pārnesumu manuālo transmisiju un start/stop sistēmu, 2,7 TDI dzinējs ar 140 kW (190 ZS) jaudu un 400 Nm (295 lb-ft) griezes momentu, un trīs litru V6 TDI dzinējs ar 176 kW (240 ZS) jaudu un milzīgu 500 Nm (369 lb-ft) maksimālo griezes momentu un quattro četru riteņu piedziņu.

Nesen izveidotā ESP kontrole ar elektronisko diferenciāļa slēdzi uz priekšējās ass nodrošina ievērojami labāku stūres reakciju kā automobiļos Coupé un Cabriolet un efektīvi kompensē kravas izmaiņas jutību – kas palielina braukšanas drošību.

Šai tehnoloģiju paketei lielisks papildinājums ir Audi drive select dinamiskās braukšanas sistēma – tā ļauj autovadītājam izvēlēties starp trīs dažādiem braukšanas režīmiem, kas ietekmē droseles reakcijas īpašības, septiņu pārnesumu S tronic vai multitronic pārnesumu pārslēgšanas brīdi, kā arī balsta servotronic stūri. Ja auto ir aprīkots ar MMI sistēmu, ir pieejams arī ceturtais – vienkārši ieprogrammējams režīms.


» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2020
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV