Ceturtdiena, 25.Aprīlis 2024. » Vārdadienas svin: Līksma, Bārbala;

Jaunais "Renault Master" - komforts un degvielas ekonomija

Juta Šteinerte, 03.03.2010. 11:33

Kopš Renault Master nonākšanas tirgū pirms 12 gadiem pārdoti vairāk kā viens miljons šī modeļa transportlīdzekļu 45 pasaules tirgos. Šodien Renault klientiem piedāvā jauno Renault Master, kurš pārdošanā nonāks jau šā gada maijā. Arī šis modelis atspoguļo visu jauno Renault furgonu dizaina līniju.
Jaunais "Renault Master" - komforts un degvielas ekonomija

Kabīnē iestrādāti ērti lietojami un praktiski sīklietu nodalījumi. Šie nodalījumi izveidoti, balstoties uz pētījumu par īpašajām klientu vēlmēm, turklāt tie ir ne tikai ''lietotājam draudzīgi'', bet arī perfekti iestrādāti kabīnes kopējā dizainā.

Jaunā Renault Master mērķis ir būt par vieno no ērtākajiem un komfortablākajiem modeļiem savā segmentā, pateicoties kontroles sistēmu izvietojumam, palielinātajai redzamībai un papildus risinājumiem, kas līdz šim bijuši pieejami tikai pasažieru automašīnām.

Salīdzinot ar iepriekšējo Renault Master paaudzi šī modeļa degvielas ekonomija palielināta par 1 litru uz 100 kilometriem, līdz ar to jaunā Renault Master priekšējās piedziņas modeļu vidējais degvielas patēriņš uz 100 kilometriem ir 7,1 litrs (187 g CO2/km). Jaunā Master apkopes izmaksas samazinātas par 40%, un šobrīd tās ir vienas no zemākajām tirgū.

Aizmugurējās piedziņas versijas aprīkotas ar konstrukcijām, kas ievērojami uzlabo vadāmību un paredz papildus kravu. Šis klāsts piedāvā tādu iespēju kā papildus garums (L4 ar kopējo kravas tilpumu 17 m3). Jaunas ir arī 3,5 un 4,5 tonnu versijas (ar dubultajiem aizmugurējiem riteņiem).

Jaunais Renault Master ir aprīkots ar 2.3 litru dCi dzinēju, kas izstrādāts, balstoties uz komerctransporta lietotāju vajadzībām. Tiek piedāvātas trīs dzinēja jaudas iespējas – dCi 100, dCi 125 un dCi 150 – tie ir identiski abām versijām – gan priekšpiedziņas versijā (novietots perpendikulāri garenasij), gan aizmugures piedziņas (novietots garenass virzienā) versijā.

Jaunais Renault Master tiks ražots Renault SOVAB* rūpnīcā Batilly, Francijā.

(*) SOVAB (Société des Véhicules Automobiles de Batilly) ir Renault piederoša filiāle.

PAŠPĀRLIECINĀTS STILS

Ar spēcīgu un kvalitatīvu dizainu jaunais Renault Master uzstāda jaunus standartus Renault komerctransporta klāstam.

Masīva priekšpuse ietver platu un krāsotu radiatora resti un lielus, ekspresīvus lukturus. Platās riteņu arkas un noapaļotais motora pārsegs sniedz priekšstatu par automašīnas jaudu, savukārt, īpatnējā aizmugurējo logu asimetriskā forma ir viens no jaunā Master vizuālajām rakstura iezīmēm. Aizmugurē izvietoti trīs trīsstūra veida stop signāli.

Jaunā Master spēcīgais izskats skaidri izceļas ar patīkamām proporcijām, ievērojamu aizsargbamperi un platiem sānu aizsardzības moldingiem. Aizmugurējās lampas ir platākas par tām, kas tika lietotas iepriekšējā modelī un piedod automašīnai pamatīgumu. Vienlaicīgi, lielie durvju rokturi nodrošina ērtu satvērienu un izturīgumu regulāri tos lietojot.

Pateicoties īpašai uzmanībai, kas tika veltīta automašīnas virsbūves elementu izstrādei, jaunais Renault Master izstaro spēcīgu kvalitātes auru. Dubultās optikas priekšējās lampas un ārējos spoguļos integrētie pagriezienu signāli ir līdzīgi, kā premium klases vieglajā pasažieru automašīnā.

Arī salona dizains ir pārveidots. Papildus 5,7 cm garumā izmantoti, lai palielinātu vadītāja un, it sevišķi, pasažieru komfortu. Jaunais salona dizains veidots tā, lai tas būtu ergonomisks un praktisks, papildinot to ar jauniem sīklietu nodalījumiem. Robustā, augstas kvalitātes instrumentu paneļa divu krāsu toņu tēma tiek izmantota arī durvju apšuvuma dizainā. Visi sīklietu nodalījumi un kontroles slēdži ir ērti sasniedzami arī vadot automašīnu. Īpaša uzmanība veltīta arī izmantoto materiālu un papildierīču kvalitātei, kas ir rūpīgi izvēlēti tā, lai maksimāli atbilstu lietotāja vajadzībām.

Iespējami trīs varianti:

• Tumšs (ogles krāsā) audums;

• Tumši zils ar oranžas krāsas elementiem;

• „Ādas izskats”.

JAUNAIS RENAULT MASTER – KOMFORTA UN PRAKTISKUMA ETALONS

Vadītāja kabīne veidota tā, lai būtu maksimāli piemērota tiem, kas lielu daļu sava laika pavada braucot – tā ir komfortabla un praktiska.

Pilnībā aprīkota darba vieta kabīnē

Jaunais Renault Master aprīkots ar divām inovācijām, kas vadītāja kabīni padara ērtāku un praktiskāku:

• Izvelkams dokumentu turētājs mērinstrumentu panelī, kas novietots tā, lai nenovērstu vadītāja uzmanību. Šis dokumentu turētājs var tikt izmantots piegādes dokumentu un citu papīru piestiprināšanai.

• Vidējā sēdekļa atzveltnes aizmugure ir aprīkota ar pagriežamu galdiņu, kurš griežas ap savu asi. Dizains sevī ietver pielāgojamu galdiņu, kas paredzēts portatīvā datora novietošanai, bet tas var tikt izmantots arī kā galds rakstīšanai. Tajā iestrādāti divi glāžu turētāji un sīklietu nodalījums rakstāmpiederumiem.

Daudz rūpīgi izplānotu sīklietu nodalījumu

Jaunajam Renault Master ir visvairāk sīklietu nodalījumu lielo komerctransportu (furgonu) segmentā. Šie sīklietu nodalījumi ir praktiski, parocīgi un piemēroti darbam:

• Plaukts virs galvas pilnā kabīnes garumā;

• Iespēja nostiprināt tahogrāfu virs vadītāja galvas;

• Saulesbriļļu turētājs;

• Nodalījums mērinstrumentu panelī, kur ievietot portatīvo datoru un/vai A4 formāta dokumentus;

• Liels sīklietu nodalījums virs cimdu nodalījuma;

• A4 izmēra dokumentu plaukts;

• Mobilā telefona turētājs ar 12V uzlādes ligzdu, monētu turētājs un kartiņu vai biļešu turētājs, kuram viegli piekļūt, atrodoties vadītāja krēslā;

• MP3 atskaņotāja turētājs netālu no otrās 12V uzlādes ligzdas, kā arī audio savienotājs;

• Četru bundžu turētājs un noņemams pelnu trauks;

• Liels 7.6 litru cimdu nodalījums (atvēsināms versijās ar klimata kontroles sistēmu), kurā iespējams ievietot divas 1,5 litru dzēriena pudeles vai vienu 2 litru dzēriena pudeli;

• Ietilpīgi durvju iekšējie nodalījumi ar iekšējām atdalošām sienām un kuros ietilpst 1,5 litru dzērienu pudele;

• Ietilpīgs nodalījums zem pasažiera sēdvietas, kur iespējams novietot lielākas lietas;

• Vairāki nelieli nodalījumi, kur iespējams novietot atslēgas, cimdus, cigarešu paciņas, salocītus mazos lietussargus u.c.

Ērta un lietotājam draudzīga vide

Pateicoties vairāk atgāztajai vadītāja sēdekļa atzveltnei un mazāka diametra un vertikālāk novietotai stūrei, kas vairāk līdzinās pasažieru automašīnai, vadītāja pozīcija jaunajā Master līdzīga vieglajai pasažieru automašīnai.

Daudzās sēdekļu regulēšanas iespējas un augstumā regulējamā stūre ļauj vadītājam atrast sev vispiemērotāko pozīciju.

Precīzs sēdekļa izmērs, stūre un pedāļi palīdz samazināt neapzinātus vadītāja mēģinājumus koriģēt

sēdēšanas pozīciju gara ceļojuma laikā. Vienlaicīgi, vadītāja kabīne ir pagarināta par 6,7 cm ar mērķi palielināt telpu vadītāja kājām.

Pārredzamība no automašīnas kabīnes ir starp labākajām visā segmentā. Uzlabotās priekšējā un sānu stikla formas, stāvi slīpais motora pārsegs un vadītāja pozīcijas paaugstināšana par 49mm ir uzlabojuši vertikālo redzes leņķi par 1.3 grādiem, bet horizontālo par 7.2 grādiem.

Plašs aprīkojuma klāsts

Jaunajā Renault Master aprīkots ar tehnoloģijām, kas līdz šim lielākoties bija pieejams tikai pasažieru automašīnām. Kā galvenās jānorāda:

• Brīvroku atslēga ļauj lietotājam aizslēgt un atslēgt durvis nelietojot atslēgu. Lai ar to atslēgtu vai aizslēgtu automašīnu, lietotājam ir tikai jāpieskaras pie viena no priekšējo vai aizmugurējo durvju slēgšanas pogām. Šī sistēma ir īpaši noderīga, piemēram, kad jāveic biežas piegādes.

• Fiksēts gabarītu apgaismojums, kas ir sevišķi nozīmīgi braucot diennakts tumšajā laikā, kā arī novietojot transportlīdzekli stāvēšanai;

• Automātiskā klimata kontrole: ātra pielāgošanās vēlamajai temperatūrai, klusa ventilācijas sistēma, uzlabota gaisa plūsmas cirkulācija, uzlabota apsilde un siltumizolācija pateicoties automašīnas kabīnes sienu polsterējumam, kas atbilst standartam, kāds tiek lietots augstākas klases modeļos.

• Plašs audio klāsts ar četru dažādu radio pakešu izvēli. Viena no plašākajām paketēm sevī ietver radio un CD atskaņotāju ar MP3, Bluetooth brīvroku sistēmu un multimediju pievienošanas iespējas USB ierīcēm vai iPod. Audio vadības panelis iestrādāts stūrē, savukārt dziesmu nosaukumi tiek attēloti displejā;

• Carminat TomTom navigācijas sistēma ar integrētu IQ RoutesTM sistēmu. Navigicijas displeja pārvietošana uz priekšējā stikla augšējo malu ir atbrīvojis vietu dažādiem nodalījumiem priekšējā panelī. Ekrānu var grozīt pa labi vai pa kreisi, tā, lai vadītājs iegūtu pēc iespējas labāku redzamību.

• Pēc izvēles – apsildāmas sēdvietas (atkarībā no tirgus);

• Atpakaļskata kamera (pieejama kā papildus aprīkojums);

• Pilna kabīnes aizmugurējā siena ir standarts. Tai ir uzlabota skaņas izolācija un paaugstināta kravas nodalījuma drošība.

EKSPLUATĀCIJAS IZDEVUMI ZEMĀKIE TIRGŪ

Automašīnas ekspluatācijas izdevumi ir faktors, kas lielā mērā ietekmē lēmumu par komerctransporta iegādi. Tieši tāpēc Renault, radot jauno Master, kā vienu no mērķiem izvirzījis tieši šo izdevumu samazināšanu, fokusējoties uz diviem dominējošajiem faktoriem – degvielas patēriņš un uzturēšanas un apkopes izmaksas.

Jaunais Renault Master aprīkots ar jauno 2.3 litru dCi dzinēju (M9T), kas nodrošina lielisku izpildījumu un zemas ekspluatācijas izmaksas.

Jaunais 2.3 litru dCi dzinējs: labāks izpildījums un lielāka ekonomija

Šis dzinējs, kas veidots uz 2.0 dCi (M9R) bāzes, izstrādāts tā, lai maksimāli atbilstu tie komerctransporta vajadzībām. Lai gan tas ir mazāks par G9U (2.5 litru dCi), tam ir lielāka jauda (+30Nm), un tas ir pieejams trīs versijās – dCi 100, dCi 125 un dCi 150. Šis dzinējs būs pieejams priekšējās piedziņas versijām, kā arī ilgtermiņā aizmugurējās piedziņas modeļiem.

Priekšējās piedziņas modeļi ir tirgus līderi degvielas ekonomijā

Jaunais Renault Master vislabāk parāda Renault progresu, ja runa ir par degvielas patēriņa samazināšanu vieglajam komerctransportam. Salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes Master, vidējais degvielas patēriņš priekšējās piedziņas modeļiem samazināts par 1 litru uz 100 kilometriem, savukārt aizmugurējās piedziņas modeļiem - par 2,7 litriem uz 100 kilometriem. Šie rezultāti padara Renault priekšējās piedziņas modeļus par līderiem savā segmentā pēc vidējā degvielas patēriņa. Vidējais degvielas patēriņš jaunajam Renault Master ir, sākot no 7,1 litra uz 100 km (CO2 emisija ir 187g/km), savukārt bāzes modelim (L2H2, 125zs) vidējais degvielas patēriņš ir 7.8 litri/100 km. Šie uzlabojumi ir līdzvērtīgi 1300 eiro ekonomijai 150 000 km nobraukuma laika (aprēķinos pieņemtā dīzeļdegvielas cena ir 0,87 eiro/litrā). Ar pilnu degvielas tvertni jaunais Renault Master var veikt 1400 km, un tas ir par gandrīz 200 km vairāk kā tā priekšgājējs.

Apkopes izmaksas ir vienas no zemākajām tirgū

Salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes Master, apkopes un uzturēšanas izmaksas ir samazinātas par 40%. Tas, savukārt, nozīmē aptuveni 500 eiro ietaupījumu četru gadu laikā vai, veicot 150 000 kilometru. Apkopes un uzturēšanas izmaksas izdevies samazināt, pateicoties:

• Eļļas maiņas intervāls palielināts līdz 40 000 kilometru vai diviem gadiem atkarībā no tā, kurš no rādītājiem tiek sasniegts pirmais. Tas ir par 10 000 kilometriem (vai vienu gadu) vairāk kā iepriekš;

• Sadales vārpstas piedziņas ķēde, kurai nav jāveic apkope.

• Bremžu uzliku dzīves ilgums palielināts par 20%. Jaunais Master ir aprīkots ar bremžu uzliku nodilumu signāllampiņu, kas atrodas uz mērinstrumentu paneļa.

• Ilgdarbojošais dzesēšanas šķidrums ļauj pagarināt tā nomaiņas intervālus līdz 160 000 kilometru (iepriekš tie bija 120 000 kilometru).

Kopējās īpašnieka izmaksas ir samazinājušās par 1800 eiro 150 000 kilometru nobraukuma laikā (vai četru gadu laikā atkarībā no tā, kurš no rādītājiem tiek sasniegts pirmais. Vidēji apkopes un uzturēšanas izmaksas samazinātas par 37 eiro mēnesī (*aprēķinos izmantotā dīzeļdegvielas cena ir € 0.87/litrā).

AIZMUGURĒJĀS PIEDZIŅAS MODEĻI PAPILDINA PIEDĀVĀJUMU KLĀSTU

Ievērojams piedāvājumu klāsts

Jaunais Renault Master ir viens no tiem modeļiem tirgū, kas pieejams gan ar priekšējo piedziņu, gan aizmugurējo piedziņu. Klāsts ir papildināts ar:

• Palielināts garums (L4 modelim) ar kopējo kravas ietilpību 17m3 un kravas garumu līdz pat 4.38 metriem.

• 3.5 un 4.5 tonnu versijas ar dubultajiem aizmugures riteņiem, kas paredz arī lielāku kravnesību.

• Velkamā kapacitāte palielināta līdz 3 tonnām, nodrošinot kopējo kravas kapacitāti līdz 7.5 tonnām.

• Lielākas iespējas specializētām kravas nodalījuma pārbūvēm.

Papildus piedāvājums nozīmē, ka šobrīd jaunais Renault Master ir pieejams vairāk kā 350 dažādās konfigurācijās:

• 40 virsbūves izvēles iespējas (kravas furgons, kravas pasažieru mikroautobuss, pasažieru mikroautobuss, šasija ar kabīni, platforma ar kabīni u.c.);

• Četras garumu iespējas (trīs riteņu bāzes un divas aizmugurējās pārkares opcijas)

• Trīs augstumu iespējas;

• Priekšējās piedziņas un aizmugurējās piedziņas versijas;

• Četri pilnas masas varianti: 2.8 tonnas, 3.3 tonnas, 3.5 tonnas (attiecīgi ar vienkāršajiem vai dubultajiem riteņiem) vai 4.5 tonnas (dubultie riteņi).

Paskaidrojums: Priekšējā piedziņa ? Aizmugurējā piedziņa ?

Papildus pārveidošanas iespējas

Iepriekšējam Renault Master modelim 35% no visiem pārdotajiem kravas furgoniem, kā arī visiem šasijas ar kabīni un platformas ar kabīni modeļiem eksistēja pārveidošanas iespējas. Renault Master pārveidošana ir iespējama, pateicoties jau iepriekš iestrādātiem risinājumiem. Piemēram, noņemamais aizmugurējais škērsstienis ļauj izmantot aizmugurējo riteņu pārkari un padara to vieglāk pārveidojamu tiem, kuri veic specifisku automašīnas pārbūvi specifiskiem mērķiem.

Aizmugures piedziņas modeļa varianti palīdzēs jaunajam Renault Master palielināt tā tirgus daļu.

Jaunums: monokoka konstrukcija aizmugurējās piedziņas modeļiem

Pretēji iepriekšējam Renault Master aizmugurējās piedziņas modelim, kas bija aprīkots ar atsevišķu šasiju, jaunais Renault Master ar aizmugurējo piedziņu ir pieejams ar stingru, monokoka konstrukciju, kurā virsbūve veido šasijas pamata elementu. Šī konstrukcija nodrošina vairākas priekšrocības. Transportlīdzeklis ir vieglāks, līdz ar to zemāks ir degvielas patēriņš un CO2 emisija, uzlabotas manevrēšanas iespējas, savukārt griestu augstums var būt zemāks pat, ja kravnesība ir lielāka.

Jaunā Renault Master aizmugurējās piedziņas versijas standartā jau aprīkotas ar svara sensoriem ESP un ASR vadības kontroles sistēmu.

Papildus pieejamā diferenciāļa bloķēšana palīdz saglabāt saķeri uz slidenas virsmas.

Dažādas kravas kapacitātes

Pateicoties četriem iespējamajiem garumiem un trīs iespējamajiem augstumiem, jaunā Renault Master klāsts piedāvā desmit dažādas kravas kapacitātes no 8m³ līdz 17m³.

Papildus vieta kravas nodalījumā iegūta, pārvietojot rezerves riteni zem automašīnas. Ievērojami uzlabotas arī piekļuves iespējas kravai.

• Slīdošās durvis palielinātas par 17cm, un tās ir vienas no platākajām tirgū.

• Pieejamas slīdošās durvis abās pusēs, tādējādi nodrošinot lielākas piekļuves iespējas kravai (arī iekraušanas).

• Aizmugurējā daļā, piekļuve kravas nodalījumam ir atvieglināta ar vienu no zemākajiem sliekšņa augstumiem tirgū: 548 mm priekšpiedziņas versijā vai 674 mm aizmugures piedziņas versijā (kas standartā ir aprīkota ar pakāpienu).

DROŠĪBA KĀ PRIORITĀTE

Drošība ir viena no Renault prioritātēm, tāpēc arī jaunais Renault Master izstrādāts tā, lai būtu viens no drošākajiem auto savā segmentā.

Renault Master pasīvā drošība ietver:

• Pilnu drošības spilvenu klāstu (frontālie un sānu drošības spilveni vadītājam un pasažieriem);

• Drošības jostas, kas aprīkotas ar spriegotājiem un svara ierobežotājiem.

Lai nodrošinātu maksimālu aktīvo drošību, Renault Master:

• Ir īsākais bremzēšanas ceļš tirgū savā segmentā (no 100 km/h līdz pilnīgai apstāšanai, ar kravu, pieņemot, ka ceļa virsma ir sausa): 44.7 metri priekšējās piedziņas modeļiem un 46.6 metri aizmugurējās piedziņas modeļiem;

Šādi rezultāti sasniegti, pateicoties 302 mm diametra ventilētiem bremžu diskiem uz priekšējiem riteņiem un 305mm standarta diskiem aizmugurē. Citas tehnoloģijas, kas maksimizē bremzēšanas efektivitāti ir ABS, avārijas bremžu sistēma un dzinēja apgriezienu regulētājs;

• ESP ir standarta aprīkojums aizmugurējās piedziņas versijām un pieejams kā papildus aprīkojums priekšējās piedziņas versijām;

• Automātiskais stūru apgaismojums.

Lai nodrošinātu kravas drošību kravas nodalījumā:

• Pilna metāla (standartā ) vai ar stiklu aprīkota kabīne.

• Koka grīda standarta pārvadājumiem (biezums 10mm) vai kā papildus aprīkojums 15mm koka grīda smagiem pārvadājumiem;

• Koka pārklājuma sienu apdare.

» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2024
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV