Sestdiena, 16.Novembris 2019. » Vārdadienas svin: Glorija, Banga;

Trīs ceturtdaļas sieviešu Latvijā joprojām rūpes par automašīnas tehnisko stāvokli atstāj vīriešu ziņā

Liene Blauzde, 22.12.2010. 12:43

Chevrolet, viens no visstraujāk attīstošākajiem automašīnu zīmoliem pasaulē, vairākās valstīs veicis aptauju par mašīnas apkopes paradumiem. Aptaujas dati liecina, ka autovadītāji Baltijas valstīs labi rūpējas par saviem braucamrīkiem; lai gan vīrieši pamata pārbaudes veic paši, kamēr sievietes pārsvarā paļaujas uz profesionāļu atbalstu. Dati atklāj arī to, ka 51% respondentu Latvijā pieder vairāk nekā sešus gadus vecs auto. 27% aptaujāto - no trīs līdz sešus gadus vecs auto, 18% pārvietojas ar transportlīdzekli, kurš ir trīs vai mazāk gadus vecs, savukārt tikai 4% aptaujas dalībnieku ir pavisam jauns, mazāk nekā pirms gada ražots auto.
Trīs ceturtdaļas sieviešu Latvijā joprojām rūpes par automašīnas tehnisko stāvokli atstāj vīriešu ziņā

Situācija ir līdzīga ar abās kaimiņvalstīs – Lietuvā un Igaunijā, kur ar vecāku par sešiem gadiem automobili brauc attiecīgi 56 un 45 procenti respondentu.

Kad runa ir par „sasmērēšanos" zem motora pārsega, sievietes joprojām izvairās no pašdarbības. Tikai neliels procents aptaujāto sieviešu pārbauda savu automašīnu pašas (Latvijā 7%, Lietuvā 12% un Igaunijā 22%), kamēr lielākā daļa joprojām paļaujas uz sezonālu apkopi autoservisā.

Laika apstākļi var radīt uz ceļiem haosu. Sniegs, ledus un mitrs laiks pieprasa no autovadītāja īpašu uzmanību brīdī, kad auto īpašnieks gatavojas ziemai. Aptaujas rezultāti norādīja uz līdzībām visu trīs Baltijas valstu autobraucēju ieradumos. Šķiet, ka agrā sniega sega nav pārsteigusi Latvijas autovadītājus nesagatavotus, jo vairākums nomaina piemērotas riepas jau vēlā rudenī. Neskatoties uz to, šajā jautājumā lietuvieši (76%) ir uzcītīgāki par latviešiem (58%) un igauņiem (52%). Gandrīz puse(45%) no respondentiem Igaunijā nomaina mašīnas riepas, kad uzkrīt pirmais sniegs, tāpat rīkojas arī 29% Latvijas automašīnu īpašnieki.

Chevrolet visiem vadītājiem iesaka savlaicīgi mainīt riepas, jo līdzās drošībai uz ceļa sliktos laika apstākļos, ar atbilstošām riepām autovadītājs iegūst priekšrocības attiecībā uz braukšanas komfortu, degvielas ietaupījumu un vispārējo riepu nodilumu. Visiem tiem, kas vēlas uzlabot savas automašīnas stāvokli, Chevrolet saviem klientiem piedāvā Apkopes padomus – pieredzē dalās Robs Hufs (Rob Huff), Chevrolet WTCC sacīkšu braucējs, un Jans Hallerans (Ian Halleran), Chevrolet pārdošanas vadītājs Centrālajā un Austrumeiropā. (http://www.youtube.com/watch?v=myfOUJ0paHs)

Latvijā un Lietuvā aptuveni puse aptaujāto sieviešu norādījušas, ka dod priekšroku maziem pilsētas auto. Igaunijā gandrīz 50% intervēto sieviešu dod priekšroku drošiem un ērtiem ģimenes auto. Lielākai daļai autovadītāju Baltijas valstīs pieder automašīna, kas vecāka par sešiem gadiem. 61% no 300 Chevrolet aptaujātajiem respondentiem Latvijā jaunu auto plāno iegādāties nākamo pāris gadu laikā, tikmēr 23% nedomā pirkt jaunu automašīnu vispār. Saistībā ar jaunas automašīnas iegādi, līdzības novērotas arī kaimiņvalstīs – Lietuvā un Igaunijā, kur attiecīgi 68% un 48% respondentu plāno iegādāties sev jaunu braucamo tuvāko gadu laikā. 12% latviešu vēlas nopirkt jaunu auto nākamajā gadā, to pašu plāno 15% lietuviešu un 16% igauņu.

„Mēs esam pārliecināti, ka Chevrolet var piedāvāt lieliskus produktus, kas apmierinās ikviena Baltijas valstu iedzīvotāja vēlmes. Jaunais pilsētas auto Spark, ģimenes vajadzībām piemērotais sedans Cruze, kā arī dinamiskais, taču spēcīgais apvidus auto Captiva – visas šīs automašīnas apvieno stilu un visas jaunākās auto izklaides iespējas ar funkcionalitāti un praktiskumu. Un, protams, tām ir ļoti laba cenas un kvalitātes atbilstība. Nerunājot nemaz par to, ka drīzumā mēs plānojam paplašināt savu produktu klāstu," sacīja Chevrolet mārketinga vadītāja Baltijas valstīs Lena Murd.

Chevrolet veiktajā aptaujā piedalījās 900 automašīnu vadītāji no Latvijas, Lietuvas un Igaunijas, tikmēr kopumā aptaujāti 4 700 respondentu no vienpadsmit Eiropas valstīm, ieskaitot Ungāriju, Rumāniju, Bulgāriju, Čehijas Republiku, Slovākiju, Horvātiju, Slovēniju un Serbiju.

Par Chevrolet

Chevrolet ir General Motors lielākais starptautiskais zīmols ar 3.5 miljoniem gadā pārdotu automašīnu visā pasaulē vairāk nekā 130 valstīs. Tas ir ceturtais lielākais starptautiskais automobiļu zīmols pasaulē tirdzniecības ziņā un arī viens no visstraujāk augošajiem zīmoliem. Chevrolet Europe piedāvā pievilcīgu, īpašu un izteiksmīgu dizainu, praktiskus, ekonomiskus auto un izcilu praktisko vērtību. Pēc zīmola atkārtotas ieviešanas Eiropas tirgū 2005. gadā Chevrolet tirdzniecības apjomi ir dubultojušies līdz vairāk kā 500 000 vienībām 2008. gadā. 2009. gadā Chevrolet tirgus daļa Eiropā bija 2.3 procenti jeb 426 000 pārdotas automašīnas. Chevrolet ir 2 900 dīleru un servisa staciju tīkls Eiropā. Chevrolet modeļu klāstā ietilpst jaunais pilsētas auto Spark, mazauto Aveo, kompaktais sedans Cruze, SUV Captiva, vidējās klases automobilis Epica un leģendārais sporta auto Corvette. 2011. gadā Chevrolet ieviesīs tirgū Orlando – pavisam jaunu ģimenes minivenu, kupeju un kabrioletu Camaro, jauno Aveo un Cruze hečbeku, kā arī atjaunotu SUV Captiva ar četriem jauniem motoriem. Chevrolet lielākie noieta tirgi Eiropā ir Krievija, Itālija, Vācija, Francija, Spānija un Lielbritānija. Zīmols, ko ASV 1911. gadā radīja emigrants no Šveices Luiss Ševrolē, gatavojas svinēt savu simtgadi ar inovatīvā Chevrolet Volt, elektro automobiļa ar pagarinātu nobraucamā ceļa garumu, prezentāciju. Vairāk informācijas par Chevrolet iespējams atrast šeit: http://www.chevroleteurope.com vai http://media.chevroleteurope.com.

» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2019
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV