Ceturtdiena, 18.Aprīlis 2024. » Vārdadienas svin: Laura, Jadviga;

Renault neto peļņa 2007.gadā – 2,734 miljardi eiro

easyget.lv, 06.03.2008. 12:25

Renault vadība prezentējusi oficiālos 2007.gada uzņēmuma finansu rādītājus. Pērn Renault pārdošanas apjoms pasaulē pieaudzis par 2,1%, operatīvā peļņa palielinājusies līdz 27,4% jeb 1,354 miljardiem eiro, savukārt Renault neto peļņa samazinājusies par 7,6%, sasniedzot 2,734 miljardu eiro atzīmi.
Renault neto peļņa 2007.gadā – 2,734 miljardi eiro

Operatīvā peļņa pārsniedz plānoto

Renault grupas apgrozījums 2007.gadā bija 40,682 miljardi eiro un, salīdzinot ar 2006.gadu, tas pieaudzis par 1,8%. Automobiļu struktūrvienība uzrādīja apgrozījumu 38,679 miljardi eiro, un tas ir par 1,6% vairāk kā pērn. Jāatzīmē gan, ka Eiropā un Francijā apgrozījums krities par 2,6%, savukārt pārējos reģionos tas bijis ar plus zīmi, kopā sastādot 3,1% apgrozījuma pieaugumu. Pārdošanas Finanšu daļa (Sales Financing Division) uzrādīja apgrozījumu 2,003 miljardu eiro apmērā.

2007.gadā Renault grupas operatīvā peļņa pieaugusi par 27,4%, sasniedzot 1,354 miljardus eiro jeb 3,3% no kopējā apgrozījuma (2006.gadā tie bija tikai 2,6% no kopējās apgrozījuma). Automobiļu struktūrvienības operatīvā peļņa 2007.gadā pieaugusi par 54,5% (882 miljoni eiro), un tas sastāda 2,3% no kopējā apgrozījuma. Lai gan ievērojami pieauga izejmateriālu cenas, loģistikas cenas tika samazinātas par 137 miljoniem eiro, savukārt administratīvās izmaksas – par 44 miljoniem eiro. Pārdošanas finanšu daļas operatīvā peļņa bija 472 miljoni eiro (2006.gadā 492 miljoni eiro).

Neto peļņa – 2,734 miljardi eiro

Grupas operatīvie ienākumi 2007.gadā ir 1,238 miljardi eiro, un tas, salīdzinot ar 2006.gadu, ir par 41,2% vairāk. Renault nopelnījis 1,675 miljardus eiro no neto ienākumiem sadarbības kompānijās, no kuriem 1,288 miljardi eiro iegūti no sadarbības ar Nissan un 352 miljoni no AB Volvo.

Renault neto peļņa 2007.gadā sastāda 2,734 miljardus eiro. Salīdzinot ar 2006.gadu, neto peļņa samazinājusies par 7,6% - pērn neto peļņa bija 2,960 miljardi eiro.

Kompānijas izaugsmes stratēģija

Renault darbības stratēģiskie virzieni iestrādāti Renault Commitment 2009 plānā. Kā galvenie jāmin kvalitātes, rentabilitāte un izaugsme.

Kvalitāte

Statistikas dati rāda, ka vairāk kā puse visu bojājumu, kas tika konstatēti pēc trīs mēnešu nobraukuma, jau ir novērsti, kā arī laika posmā no 2005. – 2007.gadam 1 gada apdrošināšanas izdevumi samazinājušies par 25%. Tāpat šo divu gadu laikā „pilnībā apmierināto” klientu skaits pieaudzis par 6,3 punktiem, kā arī Renault saimei pievienojušies vairāk kā 700 000 jaunu klientu.

Rentabilitāte

Rentabilitāte un ienesīgums tiek sekmēts, paplašinot piedāvāto pakalpojumu klāstu un samazinot izmaksas. Ļoti veiksmīga izrādījusies Logan programma. Renault norāda, ka ir ļoti tuvu Renault Commitment 2009 plānā uzstādītajam mērķim sasniegt 6% operatīvās peļņas robežu.

Izaugsme

2007.gadā Renault prezentējis vairākus jaunus modeļus – gan jau esošo modeļu uzlabotās versijas (Clio, Twingo, laguna, Kangoo), gan pavisam neredzētus, tādējādi iekarojot jaunus segmentus – Logan Van, Sandero, Koleos, Grand Modus, Clio Estate. Papildus jaunu modeļu izstrādei, Renault uzmanību velta dažādu tehnoloģisku jauninājumu ieviešanai, piemēram, eco2 automobiļi līnija.

Ieskats nākotnē

2008.gadā Renault paredzējis apgrozība laist deviņus jaunus modeļus, tādējādi cerot ievērojami palielināt pārdošanas apjomu, kā arī iekarot jaunus tirgus. Renault noteicis, ka pārdošanas apjomam, salīdzinot ar 2007.gadu, jāpalielinās par 10%.

Lasi vēl...
» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2024
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV