Svētdiena, 20.Oktobris 2019. » Vārdadienas svin: Leonīda, Leonīds;

Komentāri rakstam: Eksperti: Kopējā auto braukšanas kultūra Latvijā ir zema vai pat ļoti zema

jaunākie lejā

fans 16.04.2008. 10:16

Sis problemas iet man secen, jo braukaju ar velosipedu.

Tacu saprotu, ka tam apaksa ir bankas, nauda, tirgus utt. Tadel ari cilveki vel nav gatavi pienemt velobraucejus. Laiks piespiedis, jo varat buvet jaunus tiltus, paplasinat celus, tacu reali auto skaits tikai palielinas un sastregumi bus ari turpmak.
Sis diskujis ir pupu mizas, jo varu likt galda 10ls, ka viss paliks ta pat.

es 16.04.2008. 10:34

,piemēram, ļoti atbalstu ideju par to, ka nejau tikai ar bargākiem sodiem un pastiprinātāku kontroli var panākt pozitīvus rezultātus.

Kāpēc gan nevarētu slavēt un izcelt tos autovadītājus, kurim, gada laikā, piemēram, nav neviens soda punkts. Ja šādi autovadītāji saņemtu maksas atvieglojumus par apdrošināšanu vai tamlīdzīgi, efekts, manuprāt, būtu daudz lielāks.

saulīte 16.04.2008. 10:37

Nu galerija ir vienkarsi KOLOSALA :)) Tik interesanta :)))

Balders 16.04.2008. 10:41

Labaas sejas :) Visas Zvaigznes :) Timrots malacis!!!

Klementīne 16.04.2008. 10:41

Manuprāt vēl vajadzētu stingrāk kontrolēt jauno autovadītāju apmācības.
Jo bieži varam redzēt jauno vadītāju nespēju iekļauties auto plūsmā vai arī veicot brīnumainus manevrus uz ceļa. Jaunie autovadītāji ir nesagatavoti braukšanai sliktos laika apstāļos- kā sniegs vai lietus ,tā avārijas gandrīz katrā krutojumā.

Atvars Balts 16.04.2008. 10:47

Shii diskusija ir fakta konstataacija un nekas vairaak.

y 16.04.2008. 11:42

super PORTRETI!

aha 16.04.2008. 12:39

taapat dzeršanas kultūra zema, žurnālistikas kultuura, spiegošanas kultuura, eirointegrācijas kultuura.

Piemērs:
nu re, ždanoka, kalniete, lato lapsa, ciļēvičš un taml. aģiteeja balsot par ES un nu esam dziļā eiropā.
Presē atrodama Lato Lapsas atzīšanās, ka informāciju analītiskām publikācijām viņš reizēm gūstot, ar dāvanu apciemojot pazīstamus drošībniekus un izmantojot viņu datorpieejas. Pasaules praksē specdienestu uzdevumus bieži pilda cilvēki ar diplomāta pasi vai preses karti kabatā. Vēsturnieks kritiski vērtētu Lato Lapsas apgalvojumus, ka nelegālus telefona sarunu ierakstus viņam iedevuši nejauši satikti nepazīstami cilvēki.
http://www.nato.lv/diskusijapresee.htm
cik legāli lato tika pie specdienestu datoriem, vai ir veikta izmeklēšana (kādam jāraksta iesniegums?), kādi ir izmeklēšanas rezultāti??? kādus pakalpojumus lapsa sniedz pretī? neticu, ka stukačo par pazīstamiem žurnālistiem?

KKTK 16.04.2008. 14:19

Kamēr vidējais iedzīvotājs būs mazizglītots celtnieks vai vienkārši cilvēks, kas ar savu dzīvi nav apmierināts, tikmēr tā būs. Auto būs viņa kompensēšanās objekts.
Tieši tāpat ar tiem kas pie varas, viņiem liekas ka viss ir kārtībā, jo trūkst zināšu un smadzeņu. Man bija gara diskusija ar brigadieri un kautkādu priekšnieķeli par viena krustojuma izbūvi. Pat tad ja tu ar pirkstu parādi viņu sastrādātās muļķības un neloģiskumu, tas īsti nedalec. Tad kad nosauc par neizglītotiem nekompetentiem cilvēkiem, kas tērē MANU (un citu nodokļu maksātāju) naudu, tad atrunājas ar Rīgas Domes projektējumu. Viņi neko. Protams projektētāja uzvādru nenosauca.

haki 16.04.2008. 15:26

...vajadzētu izskaust šoferīšus pensionārus, jo tie tiešām veic nepārdomatus manevrus, brauc pa trešo joslu utt. un tiešām abdraut satiksmi....

... 16.04.2008. 23:51

diez ko tur dara tie āksti- vorobjovs un ervalds?! :D:D

šurļimurļi » haki 17.04.2008. 16:45

interesanti kā gan to "izskaust"? medicīniskās pārbaudes iet katru gadu sasniedzot 60 g.v.(vai ātrāk- kā nu kuram tā novecošana izpaužas), vai? :P būsi pats pensionārs un tev vajadzēs nokļūt no punkta a uz b - redzēs ko tad teiksi ;)

FTK 20.04.2008. 12:22

Nu Timrots pats jau ir no tās šlakas, kas klusībā dievina lieljaudīgus "krutos" autiņus. Ja uzmanīgāk pavēro viņa veidotos sižetus par jauniem auto modeļiem, ar neapbruņotu aci redzama sajūsma par būmeriem un tiem līdzīgiem lielceļa drednautiem un nicīga attieksme pret, teiksim, Golfa klases un mazākiem vāģiem. Varu derēt, ka pats pārvietojas vai nu ar BMW vai kādu lielu džipu, no kurienes arī šeit acīmredzamie agresivo braucēju uzvedības cēloņu meklējumi visādos blakus apstākļos nevis šo "pilotu" divpirkstu platuma pierītēs!. No otras puses - visu cieņu viņa regulāriem un konkrētiem norādījumiem uz bezjēdzībām satiksmes organizācijā, idiotiskiem ceļazimju izvietojumiem utt.

sesks 2 haki 29.06.2008. 18:17

vārds 'apdraudēt' jāraksta ar P un D beigās, nevis 'abdrautēt', tā kā kopā ar pensionāriem no satiksmes vajadzētu izslēgt arī analfabetus

Armands 21.07.2008. 12:53

Vairāk kā sešus gadus nobraukāju pa Anglijas ceļiem. Tur tiešām var iemācīties braukt ar mašīnu. Arī ceļu būve ir daudz reizes pārdomātāka. Vajadzētu Latvijas ceļu ekspertiem, kaut mazliet, ņemt piemēru no Anglijas ceļa būves speciālistiem. Šobrīd Latvijā notiek ceļu būve un ir par to prieks.
Liekas, ka būvē galīgi šķērsām. Proti, ceļa segums tiek nomainīts, bet netiek domāts par satiksmes intensitāti. It kā visiem gribas kontrolēt un vadīt situāciju. Piemēram, ko cilvēks var kontrolēt, ja upe iziet ārpus krastiem? Tās lietas nav kontrolējamas. Tas pats arī ir ar auto satiksmi uz Latvijas ceļiem. Jo vairāki būs PIESPIEDU satiksmes regulētāju, kā luksofors un citi, jo lielākas būs problēmas.
Cilvēks pierod pie tā, kad viņam norāda un viņu kontrolē, jeb viņam pasaka priekšā brauc tagad un brauc tur. Rezultātā auto vadītājs nespēj vadīt auto un iekļauties lielajā satiksmē.
Satiksmei ir jābūt vienmērīgi plūstošai un vadītājam jāiemācās iekļauties satiksmē. Latvijā ir paātrināta nevienmērīga satiksme un viens no cēloņiem ir luksofori. Tā ir satiksmes pilnīga apturēšana un neilgu laiku. Rezultātā sākas stress.
Kāpēc nebūvē apļveida krustojumus? Laikam tāpēc, ka ceļu satiksmes inspektori, paši nezina kā pareizi izbraukt apļveida krustojumus. Kā pareizi ir izbraukt apļveida krustojumu, ir rakstīts Anglijas ceļu satiksmes noteikumos. Tur tikai brauc pa otru pusi, bet loģika nemainās. Jau apļveida krustojumi Latvijā dažās vietās tiek būvēti dīvaini un apgrūtina satiksmi.
Kur var būt auto vadītāju kultūra, ja jau pašos pamatos ceļu būve un ceļu satiksmes loģika savā starpā ir nesavienojami!

» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2019
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV