Ceturtdiena, 25.Aprīlis 2024. » Vārdadienas svin: Līksma, Bārbala;

Viktors Tomass, salona "Legartis" direktors

easyget.lv, 19.07.2007. 18:00 | komentāri (1)

“Durvis ir funkcionāls priekšmets un mūsdienās savu estētisko skaistumu tās iegūst tikai pateicoties ražošanas attīstībai,” secina Viktors Tomass.
Viktors Tomass, salona "Legartis" direktors

Galerijas:

Kā jūs raksturotu savu uzņēmumu, cik ilgi tas pastāv un kāda ir jūsu klientu mērķauditorija?

Uzņēmums pastāv kopš 2002.gada. Mēs pozicionējamies kā vidējā un augstākā sektora durvju kvalitātes piedāvātāji. Par mūsu klientiem mēs uzskatām vidēji turīgos un turīgos pircējus. Kooperatīvie pasūtījumi mūsu uzņēmumam ir diezgan pareti, vairāk mēs darbojamies ar individuālajiem pasūtītājiem. Bet uzņēmums turpina attīstīties, mums ir sadarbība ar Itāļu rūpnīcām, tādēļ nākotnē plānojam attīstīties arī kooperatīvā virzienā.

Cik plašs ir jūsu uzņēmuma produkcijas klāsts?

Galvenā prece ir durvis. Ir arī furnitūra, bet tie nav stiprinājumi. No furnitūras precēm mēs piedāvājam rokturus un dažāda dizaina papildinātājus. Furnitūras preces mēs piedāvājam vairumtirdzniecībā. Mums ir arī dažāda tipa bīdāmās sistēmas.

Ar ko jūs varētu izcelt savu uzņēmumu, kas atšķirtu jūs no līdzīgām firmām?

Rīgā mēs esam vienīgais salons, kurš orientējās uz ekskluzīvām un vidējām durvīm. Mēs sadarbojamies ar vadošajām rūpnīcām ārzemēs un šobrīd Latvijā piedāvājam kvalitatīvāko produkciju.

Durvis ir funkcionāls priekšmets, viņas visu laiku virinās, tāpēc durvju kvalitātei ir jābūt funkcionāli atbilstošai.

Ko jūs domājat par to, kā veidojās mode jūsu nozarē?

Praktiski mēs durvju dizainu neveidojam, galvenās ievirzes nāk no rūpnīcas. Protams, durvis mēs izgatavojam paši, bet tendences mēs nenosakām.

Mēs esam lietas kursā par modes virzieniem, bet pie mums tā mode vairāk ir tendēta uz klasiku, uz klasiskām krāsām un izmēriem. Populāras ir mīkstās un dabīgās krāsas: riekstkoks, kļavas, ķirškoks.

Piemēram, trīs gadus atpakaļ durvīm nebija vispār nekādas stila aktualitātes, jo cilvēkiem vienkārši nebija pēc tā pieprasījums. Tagad tas ir mainījies, jo ir cēlusies cilvēku pirktspēja. Par modi, stilu un tendencēm ir jāmaksā.

Kas ir tas, kas nosaka jūsu preces šī brīža aktualitāti? Vai tā ir krāsa vai materiāls...

Viens, protams, ir cena. Ļoti aktuālas ir ekonomiskās klases durvis, kuras pilnā komplektā ir iespējams iegādāties līdz 200 Ls. Šajā klasē ir pāris modeļi, kuru noiets ir ļoti stabils, jo cena pret kvalitāti ir ļoti humāna.

Ekskluzīvākas preces piekritēji vairāk izvēlās riekstkoku, kļavu un arī bērza finierējumu. Populārs ir arī balinātais ozols. Latvijā ejošāki ir gaišie toņi. Materiālu miksējums, piemēram, koks un stikls ir stipri individuāla lieta un to pie aktualitātēm nevārētu uzsvērt.

Vai durvju dizainā ir kādas paliekošas un nemainīgas vērtības?

Manuprāt, pie mums cilvēki vairāk ir iemīļojuši taisnās līnijas un mīl pieturēties pie skandināviskā minimālisma. Paliekošā vērtība varētu būt tā pati kvalitāte.

Vai jūsu darba pieredzē ir radušies kādi secinājumi saistībā par to, kā klientam būtu vieglāk izvēlēties sev vēlamo preci?

Mūsu potenciālajam klientam noteikti jau iepriekš vajadzētu zināt, kādu stilu viņš savā mājoklī vēlas ieturēt, visu pārējo, kas saistīts ar durvīm mēs palīdzēsim izvēlēties. Lai būtu vieglāk, būtu vēlams, lai klients nosaka arī sev vēlamo cenu. Mums ir svarīgas jūsu prioritātes.
» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2024
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV