Pirmdiena, 19.Oktobris 2020. » Vārdadienas svin: Drosma, Drosmis, Elīna;

„Ādažu čipsi”: Baltijā izvēlas sīpola, krējuma, siera garšas, kamēr citviet iecienīti ir pat melnie ikri

Maija Dulle, 09.03.2010. 11:45

„Ādažu čipsi” ražotāja AS „Latfood” apkopotā informācija liecina, ka Baltijas valstīs pircēji priekšroku dod čipsiem ar piesātinātu un salīdzinoši maigu garšu, piemēram, sīpola, krējuma un siera garšu, kamēr ārvalstīs iedzīvotāji izvēlas daudz asākas sāļās uzkodas.  Tā, piemēram, Lielbritānijā populāri ir čipsi ar sāls un etiķa garšu, Jaunzēlandē čipsi ar čili un krējuma garšu, savukārt Japānā pieprasīti ir kartupeļu čipsi ar Vasabi garšu.

Vācijā pircēji izvēlas čipsus ar paprikas garšu, bet Krievijā tiek piedāvāti kartupeļu čipsi ar melno ikru garšu un pat čipsi ar skābētu gurķu garšu. Lielbritānijā populāra ir arī dažādu garšu, piemēram, olīvju un piparu garšu apvienošana ar ķiplokiem. Savukārt ASV lielu popularitāti ieguvuši čipsi ar hamburgeru un picas garšu. Taču visdaudzveidīgākais un intersenatākais ir Āzijas tigus, kur čipsu garšu piedāvājums ir, sākot ar majonēzes un salātu garšu, visbeidzot ar dažādu tikai Austrumu kultūrai piemītošu garšu īpatnībām.

Turpina Kristīne Mālniece, AS „Latfood” mārketinga direktore: „Tirgus pētījumi rāda, ka iedzīvotāji Baltijas tirgū priekšroku dod jau pazīstamām garšām. Protams, ikviens ražotājs savu sortimentu regulāri papildina ar eksotiskākām garšām, tomēr Baltijā jau vairākus gadus nemainīgi populārākās čipsu garšas ir sīpolu - krējuma un siera garša. Jāatzīst, ka strādājot vietējā un eksporta tirgos, esam novērojuši, ka katras valsts nacionālās kultūras īpatnības ietekmē un nosaka piedāvāto produktu sortimentu. AS „Latfood” ražoto produkciju eksporta tirgos piedāvā ar zīmolu „Taffel”, kas izstrādāts, lai piedāvātu pircēju vēlmēm piemērotu produktu, kas atbilst eksporta valstu kultūras atšķirībām un vēlamo garšu  īpatnībām. „Taffel” sortimentā ir iekļauti čipsi ar meksikānisko „San Diego” garšu, kas šobrīd ir pieejami tikai ārvalstu tirgos.

Līdzīgi kā Latvijā arī eksporta tirgos esam novērojuši to, ka šī brīža ekonomiskajā situācijā, pircēji īpašu uzmanību pievērš produkta ražotājam un priekšroku dod vietējās izcelsmes pārtikas produktiem, tādejādi paužot uzticību un atbalstu vietējiem ražotājiem.”

AS „Latfood” piedāvā 16 dažāda veida sāļo uzkodu garšas. Latvijā populārākās no tām ir  „Ādažu čipsi” ar tomātu garšu, „Ādažu čipsi” ar sīpolu un krējuma garšu, „Ādažu čipsu” ar siera garšu un jaunie „Ego” čipsi .

AS „Latfood” ir lielākais kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu ražotājs Latvijā, ar aptuveni 43% lielu tirgus daļu. Tās specializācija ir kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu ražošana. Uzņēmums „Latfood” dibināts 1993. gadā.

Uzņēmuma produkcija Latvijā galvenokārt tiek realizēta ar zīmolu „Ādažu čipsi”, bet eksporta valstīs ar zīmolu „Taffel”. AS „Latfood” produkcija tiek eksportēta uz Lietuvu, Igauniju, Krieviju, Lielbritāniju, Gruziju, Kazahstānu un Azerbaidžānu.

Vairāk informācijas par uzņēmumu: www.cipsi.lv vai www.twitter.com/Adazu_cipsi un draugiem.lv domubiedru grupā www.draugiem.lv/Adazu_cipsi

» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2020
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV