Svētdiena, 05.Jūlijs 2020. » Vārdadienas svin: Edīte, Esmeralda, Andžejs, Andžs;

Jaunieši no Latvijas startē Cannes Young Lions un YouTube rīkotā reklāmas konkursā

Eva Mežīte, 20.05.2011. 15:38

Trīs jaunieši no Latvijas izveidojuši interaktīvu video "Call For Help" (Zvans/Sauciens pēc palīdzības), ar kuru startējuši jauno reklāmas profesionāļu konkursā Cannes Young Lions YouTube 48Hours Ad Contest. Tas ir virālo video konkurss, kurā 48 stundu laikā ar ierobežotiem līdzekļiem un cilvēkresursiem ir jāizveido auditoriju uzrunājošs 30 sekundes līdz 1 minūti garš darbs par kādu aktuālu sociālu tēmu. Šīgada uzdevums bija izstrādāt video, kurā cilvēki tiek aicināti parakstīt online petīciju pasaules valstu līderiem cīņai pret bērnu un jauno māmiņu mirstību (īpaši trešās pasaules valstīs) no ārstējamām un novēršamām slimībām, piemēram, caurejas, plaušu karsoņa un komplikācijām dzemdībās.

Konkursa darbus vērtēs žūrija un arī YouTube lietotāji, tāpēc aicinām atbalstīt Alises Avotas, Daimonda Platača un Anša Hermansona darbu "Call For Help". Klikšķini uz saites http://bit.ly/Atbalstit, meklētājā ieraksti Call for Help un nobalso, nospiežot zaļās rokas ikonu. Balsot var vēl tikai 2 dienas!

Daimonds Platacis, Abnormal radošais direktors un Alise Avota, Zelta Zivtiņas zīmola vadītāja: "Vidē, kurā dzīvojam, profesionāla medicīniskā palīdzība ir ļoti pašsaprotama un viegli pieejama, tāpēc savā video ar reāla piemēra palīdzību mēģinām nostādīt skatītāju viņam neierastā pozīcijā – ir jāizsauc ātrie kādam, kuram tas akūti nepieciešams, taču klausules otrā galā gaida neierasta atbilde. Ar šo video risinājumu mēs ceram mudināt skatītājus ne tikai parakstīt minēto petīciju, bet arī pārsūtīt video tālāk, iesaistot kustībā arvien vairāk cilvēku."

Alise Avota un Daimonds Platacis jau iepriekš piedalījušies Young Lions konkursos, kur abi ieguvuši bronzas apbalvojumus – Alise kategorijā Young Marketers (pārstāvējusi Latviju arī Media kategorijā) un Daimonds – Cyber. Ansis Hermansons nule sācis savas gaitas reklāmas jomā aģentūrā Inspired Digital. "Mums nav vienalga, un visi trīs ticam, ka varam iespaidot procesus ne tikai reklāmas nozarē, bet arī globāli aktuālos jautājumos," uzsver Alise, Daimonds un Ansis.

Interesanti:

Lai iegūtu automātiskā atbildētāja efektu, video veidotāji lietoja Tele2 pakalpojumu Saucējzvans, līdz ar to zvans nemaz netiek savienots un zvanītājam par to nav jāmaksā.

Veidojot konkursa video, aizliegts izmantot mūziku vai jebkādu gatavu, internetā pieejamu materiālu, kas nav pašu autoru radīts konkursa 48 stundu ietvaros.

» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2020
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV