Piektdiena, 26.Aprīlis 2024. » Vārdadienas svin: Rūsiņš, Sandris, Alīna;

Easyget.lv Jāņu fotoreportāža un fakti par pirmssvētku iepirkšanās drudzi

LETA, 25.06.2007. 18:25 | komentāri (3)

Latvijas lielāko veikalu tīklu pārdošanas apjoms Jāņu nedēļā, neraugoties uz "īsajiem Jāņiem", salīdzinot ar pērno gadu, šogad pieaudzis par 30%.
Easyget.lv Jāņu fotoreportāža un fakti par pirmssvētku iepirkšanās drudzi

Galerijas:

Jāņu siera pārdošanas apjomi "Maxima" veikalos 21., 22. un 23.jūnijā pieauga 9,5 reizes, salīdzinot ar iepriekšējās nedēļas nogales trīs dienām. Cilvēki vairāk pirka arī citus sierus, kuru noiets nedēļā no 18. līdz 24.jūnijam kāpa par 68% salīdzinājumā ar nedēļu no 11. līdz 17.jūnijam.

Šašliku noiets šajā pašā laika posmā palielinājās 6,5 reizes. Piecas reizes pieauga dzīvo zivju pārdošana, svaigu lašu realizēts trīs reizes vairāk nekā parasti. Žāvēto desiņu un citu desu izstrādājumu noiets audzis 2,7 reizes.

Alus noiets 21., 22. un 23.jūnijā "Maxima" veikalos audzis 2,2 reizes salīdzinājumā ar 14., 15.un 16.jūniju. Kopumā alus pietika, bet atsevišķos veikalos dažas šķirnes pat pietrūka, piemēram, "Aldara" ražotais "Porteris". Turklāt alu daudzi sāka pirkt arī nedēļas sākumā un vidū.

"Vislielākā iepirkšanās diena bija sestdien, Līgo dienā, kad pārdoti 45% no kopējā svētku apjoma. Pārdošanas rezultātus vērtējam kā ļoti labus, bet tie būtu bijuši vēl labāki, ja būtu vairāk brīvu dienu, kā tas bija citus gadus," stāstīja "Maxima" preses sekretārs Ivars Andiņš.

"Atskatoties uz pagājušās nedēļas pārdošanas rezultātiem, jāatzīst: Jāņi nolīgoti godam, un "Rimi" klientu svētku galdi bijuši bagātīgi klāti ar visiem Līgo svētkos iecienītajiem produktiem - sieru, alu, cepamgaļām un šašlikiem, kā arī svaigiem dārzeņiem," uzsvēra SIA "Rimi Latvia" mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja Zane Eniņa.

Ja salīdzina kopējo "Rimi" veikalu tīklu pārdošanas apjomu Jāņu nedēļā pērn un šogad, neraugoties uz "īsajiem Jāņiem", tas pieaudzis vairāk nekā par 30%.

"Rimi" veikalos šajā nedēļā bija pieejami aptuveni 50 dažādu veidu Jāņiem raksturīgu sieru. No visiem sieriem Līgo nedēļā izteikti populārākais bija "Rankas piena" ražotais Jāņu siers. Tā pārdošana no 21. līdz 24.jūnijam palielinājās līdz pat 30 reizēm. Lielu pircēju atsaucību "Rimi" veikalos guva arī "Valmieras piena" ķimeņu siers un dažāda veida "Talsu rituļi".

Uz Līgo svētkiem "Rimi" veikalos alus sortiments paplašināts ar alu iepakojumos. Vispopulārākie Jāņu nedēļā bija "Aldara" ražotais "Pilzenes", "Luksus", "Gaišais alus" desmit pudeļu pakās un kastēs, "Lāčplēša" gatavotais "Dzintara" alus piecu litru muciņās, "Tērvetes" alus 0,5 litru pudelē un "Aldara" piedāvātais "Dlight" 0,33 litru pudelēs.

Šašliku pārdošana, salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, pieauga aptuveni 4-5 reizes. "Rimi" lielveikalos klientiem piedāvāja aptuveni 60 dažādu veidu šašlikus un cepamgaļas, bet "Rimi" hipermārketos - līdz pat 90 veidiem. No tiem aptuveni 20 veidi bija uz vietas "Rimi" kulinārijā gatavotie šašliki.

Vislielāko pircēju atsaucību guva "Rimi" kulinārijas cūkgaļas šašliki sinepju marinādē. Svētku nedēļā iztirgotas sešas tonnas šašliku sinepju marinādē un aptuveni piecas tonnas cūkgaļas šašliku dabīgo citronu sulas marinādē.

Arī "Rimi" kulinārijas pīrādziņiem un rausīšiem bija liela piekrišana - svētku nedēļā pārdotas aptuveni septiņas tonnas šo izstrādājumu.

"Rimi" veikalos pārdotas vairāk nekā 80 tonnas tomātu un aptuveni 30 tonnas gurķu. Svētku nedēļā ievērojami palielinājās pieprasījums pēc dažādām piedevām gaļas ēdieniem un dārzeņiem, piemēram, majonēzes, tomātu mērces un kečupiem, etiķa, sinepēm un mārrutkiem.

Svētku nedēļā "Rimi" veikalos nopirka vairāk nekā 1400 teltis un 500 nojumes, līdz pat četras reizes vairāk nekā parasti pirkti arī guļammaisi un piepūšamie matrači.
Lasi vēl...
» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2024
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV