Svētdiena, 08.Decembris 2019. » Vārdadienas svin: Gunārs, Vladimirs, Gunis;

Vorobjovs līderim zaudē nieka trīs sekundes

Jānis Dzērve, 11.02.2007. 00:00

Lietuvas čempionāta pirmajā posmā „Sampo Winter Rally” Latvijas rallija grandi - Jānis Vorobjovs / Guntis Ervalds izcīna 2. vietu, finišējot nieka 3,5 sekundes aiz lietuviešu ekipāžas Rokas Lipeikis / Renatas Vaitkevičius.
Vorobjovs līderim zaudē nieka trīs sekundes

Galerijas:

Kā jau tika ziņots, šīs nedēļas nogalē – 10. februārī – Lietuvā, Visaginas, Ignalinas un Zarasai apkārtnē, uz rallija sezonas pirmajām sacensībām devās piecas Latvijas ekipāžas.

Ar satriecošiem panākumiem no „Sampo Winter Rally” atgriezās Falck Rally Team komandas līderi Jānis Vorobjovs / Guntis Ervalds, viņiem tātad otrā vieta un kā pēc rallija paskaidroja pilots Jānis Vorobjovs, tad uzvara šajā rallijā esot bijusi pavisam tuvu. “Mēs varējām būt pirmie, taču neliela pārpratuma dēļ, startā tika zaudētas septiņas sekundes. Tas ir rallijs un tāpēc mēs par to nepārdzīvojam, jo galvenais uzdevums ir izpildīts teicami, esam pārliecinājušies uz ko ir spējīga mūsu “gotiņa” [Mitsubishi EVO VIII ], smejas Vorobjovs.

„Latvijas Mobilā Telefona rallija komandu” pārstāvēja divas ekipāžas: Māris Neikšāns / Māris Jēkabsons un Andis Neikšāns / Pēteris Dzirkals. Mārim šoreiz 9. vieta, bet N4 klases debitantam Andim 11. rezultāts.

Kopā ar mums labi atpazīstamajiem sportistiem Lietuvas čempionātā startēja arī Edmons Džigurs / Vasīlijs Kovačs [viņiem 18. rezultāts] un Jānis Feldmanis / Juris Vilmanis, kuri finišēja kā divdesmitie.
Jāpiebilst, ka minētās vietas ir kopvērtējuma rezultāti no A8, N4, A2000 un R2000 klasēm un līdz ar to šo kopvērtējumu veidoja 41 ekipāža. Kopumā rallijā „Sampo Winter Rally” startēja 61 ekipāža no Lietuvas, Latvijas un Igaunijas.

Zemāk piedāvājam Gunta Ervalda un Anda Neikšāna iespaidus, pēc lieliskā rallija:

Guntis Ervalds: “Šajās sacīkstēs mēs startējām trīs iemeslu dēļ. Pirmkārt, mūs šeit uzaicināja un tā mums bija lieliska motivācija, otrkārt, šo mašīnīti mēs uzbūvējām priekš viena mūsu krievu partnera un tāpēc mēs to vēlējāmies pārbaudīt un, treškārt, kopš Sāremas nebijām braukuši “kaujas” apstākļos, tāpēc bija nepieciešams atjaunot sadarbības prasmes ar Jāni, jo tūlīt taču sākās Latvijas rallija sezona, tāpēc šīs sacīkstes mums bija kā lielisks treniņš.

Iepriekš biju dzirdējis, ka „Sampo Winter Rally” ir izcils rallijs un arī lietuviešu draugi vienmēr teica, ja gribiet startēt Lietuvā, tad noteikti tas jādara šajā rallijā. Tagad, kad rallis ir aiz muguras, es viņiem varu tikai un vienīgi piekrist. Šo ralliju nevar salīdzināt ne ar vienu no Latvijas posmiem un iespējams, tas pat nav nepieciešams. „Sampo Winter Rally” ir tramplīnu un ļoti lielu ātrumu savienojums. Man ir loti sīks rokraksts, bet es neatceros, ka būtu lasījis pus lapu, neatraujot acis no tās.

Par tuvojošos Latvijas jauno rallija sezonu varu teikt, ka tā būs super aizraujoša un, manuprāt, ļoti intriģējoša, jo šogad startēs daudz jaunu mašīnu, kas nenoliedzami ienesīs pārmaiņas arī rezultātos. Arī mēs saviem līdzjutējiem esam sarūpējuši pārsteigumu, bet kāds tas būs, tas lai paliek intrigai!” [YG var atklāt, ka noteikti tas saistīts mašīnas krāsu].

Ļoti svarīgs starts „Sampo Winter Rally” bija ekipāžai Andis Neikšāns / Pēteris Dzirkals. Viņi trasē devās ar atjaunotu Mitsubishi Lancer Evolution IX, kuru pērn izmantoja Māris Neikšāns / Māris Jēkabsons. Andim šajā rallijā bija daudz nezināmo – viņš aizvadīja savu pirmo ralliju ar pilnpiedziņas automašīnu, kā arī pirmo reizi viņa stūrmaņa krēslā sēdās Pēteris Dzirkals, kurš nomainījis komandas ilggadējo stūrmani Edgaru Utānu.

Kā finišā atzina Andis Neikšāms, tad šis rallijs viņa ekipāžai esot devis neatsveramu pieredzi. “Priekš „Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda” šis rallijs bija pilnībā attaisnojies pasākums. Esmu guvis daudz jaunus iespaidu un vienā vārdā varu teikt, ka man šeit ļoti patika. Tā kā šajā sezonā startēju jaunā grupā, tad jāpiebilst, ka man vēl daudz ir jāpamācās, bet salīdzinot ar N3 klasi, varu teikt, ka šeit konkurence ir daudz nežēlīgāka.

Lielākā atšķirība ir tā, ka braucot ar pilnpiedziņas mašīnu, viss ir jāiemācās darīt daudz precīzāk, gan motora jauda ir jāizmanto precīzāk, gan braukšana jāizmanto precīzāk, arī bremzēšanas ceļa sākumam šeit ir cita nozīme, tā kā vēl daudz kas jāapgūst.

Mērķis uz Latvijas jauno rallija sezonu ir skaidrs, jāturpina praktizēt iemaņas, jāapgūst precīzāka braukšana un beigu beigās neizpaliks arī rezultāti, jo visu taču var iemācīties, “ smejas Andis.

Vērtējot „Sampo Winter Rally” pēc EasyGet pieredzētā, varu teikt tikai vienu – medusmaize jeb kurma, kuru aizrauj šis sporta veids.

Cerēsim, ka arī Latvijas jaunā rallija sezona padarīs mūsu gadu par septiņiem fantastiskiem piedzīvojumiem bagātāku.

Tiekamies jau nākamnedēļ, kad 17. un. 18. februārī Gulbenē risināsies rallijs „Sarma 2007”!
Lasi vēl...
» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2019
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV