Svētdiena, 08.Decembris 2019. » Vārdadienas svin: Gunārs, Vladimirs, Gunis;

''Sporta Avīze +'' apliecina, ka cilvēki ir gatavi maksāt par kvalitatīvu saturu arī internetā

Raita Celma, 20.01.2010. 13:47

Portāla www.sportacentrs.com izveidotās maksas sadaļas Sporta Avīze+ lielā aktivitāte jau pirmajās divās darbības nedēļās apliecina, ka specifiskajā Latvijas mediju vidē var ne tikai pastāvēt, bet arī sekmīgi attīstīties drukāto mediju un interneta projektu sadarbības biznesa modeļi. Mēneša beigās prognozē sasniegt tikpat daudz abonentu kā žurnālam Sporta Avīze.

Sporta Avīze+ ir drukātā iknedēļas žurnāla Sporta Avīze interneta pielikums - vietne, kurā profesionālu žurnālistu kopa diendienā sniedz informāciju un savu skatījumu par Latvijas sporta aktualitātēm. Sporta Avīze+ raksti, foto galerijas un videomateriāli tiek ievietoti starp jaunumiem Latvijas lielākā nozares portāla www.sportacentrs.com ziņu lentā. Tiek prognozēts, ka līdz mēneša beigām Sporta Avīze+ abonentu skaita ziņā pietuvosies Sporta Avīzes drukātās versijas abonentu skaitam.

"Sporta Avīze+ lieliski papildina mūsu saturu, jo pieredzējušie žurnālisti nodrošina analītisko dimensiju daudz augstākā līmenī, nekā tas bija iespējams ar līdzšinējiem resursiem," stāsta www.sportacentrs.com galvenais redaktors Ingmārs Jurisons.

Sporta Avīzes galvenais redaktors Ēriks Strauss atzīst, ka jaunais projekts ir interesants izaicinājums. Šobrīd redakcija vēl strādā pie Sporta Avīze+ satura koncepcijas, gādājot par to, lai piedāvājums atbilstu pieprasījumam.

"Satura veidošanu gan drukātajai, gan interneta videi iepriekš Latvijā ir apguvuši vairāki mediju uzņēmumi, taču to pārvērst veiksmīgā biznesa modelī līdz šim, šķiet, nav izdevies nevienam. Sporta Avīze+ projekts var kļūt par sava veida ceļa rādītāju visai drukāto mediju nozarei Latvijā. Sporta Avīze+ satura iekļaušana www.sportacentrs.com apritē nodrošina tiešās mērķa auditorijas nepārtrauktu uzmanību. Mūsu uzdevums - izmantot šo iespēju un panākt, lai agrāk vai vēlāk katrs internetu lietojošais sporta fans Latvijā būtu pārliecinājies par priekšrocībām, kuras iegūst Sporta Avīze+ abonents," stāsta SIA Mediju Nams valdes priekšsēdētājs Armands Puče.

Līdz šim Latvijā sporta analītiskā žurnālistika ikdienā nebija pieejama, tādēļ abu mediju sadarbība aizpildījusi brīvu nišu. Lietotāji to novērtē, sūtot maksas SMS, un atsaucība ir krietni lielāka nekā bija plānota. Savā ziņā projekts ir unikāls - jau pirmajā mēnesī tas strādā ar peļņu.

www.sportacentrs.com galvenais uzdevums ir operatīva aktuālās sporta informācijas nodrošināšana teksta, foto un video formātā. Interneta portāls www.sportacentrs.com dienā piesaista 30 000 , bet mēnesī – 120 000 unikālos apmeklētājus.

» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2019
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV