Piektdiena, 26.Aprīlis 2024. » Vārdadienas svin: Rūsiņš, Sandris, Alīna;

"Subaru" piedalās aptaujā "ADAC AutoMarxX"

Ringo Rahumeels, 27.07.2009. 14:51

ADAC AutoMarxX 2009 aptaujā Subaru ar ideālo novērtējumu 1,0 plūc laurus kategorijās "Vispārējā apmierinātība ar marku" un "Avāriju statistika". Arī jautājumā "Gatavība iegādāties atkārtoti" Subaru iegūst 1. vietu.
"Subaru" piedalās aptaujā "ADAC AutoMarxX"

Subaru klientiem ir iemesls būs apmierinātiem, jo šīs markas automašīnām ir novērots īpaši maz tehnisku problēmu. To apstiprina ADAC avāriju statistikā pasaulē lielākā pilnpiedziņas automašīnu ražotāja modeļu uzrādītie rezultāti: arī šeit ar ideālo novērtējumu 1,00 Subaru ieņem 1. vietu, apsteidzot Mitsubishi un Mini (novērtējums 1,04), Audi (1,17) un Mercedes (1,27).

Jautājumā "Klientu apmierinātība" Subaru ar novērtējumu 1,23 aizsteidzas priekšā Jaguar (1,26) un Porsche (1,29). Kategorijā "Klientu apmierinātība ar auto servisu" Subaru ar novērtējumu 1,26 atkal ir nepārspēts, ierindojoties vietā pirms Jaguar (1,37) un Toyota (1,39).

Atkārtoti iegūtās pirmās vietas aptaujā AutoMarxX 2009 apliecina Subaru markas dinamisko attīstības potenciālu, jo galvenokārt tieši no uzticamības izriet apmierinātība, un vienīgi klientu apmierinātība garantē panākumus nākotnē. "Mēs konsekventi sekojam mūsu mērķim būt uzticamu automašīnu ar augstu izgatavošanas kvalitāti ražotājam. Turklāt mēs garantējam augstāko servisa kvalitāti", tā savas auto markas labos rezultātus skaidro Jens Bekers, Subaru Deutschland GmbH vadītājs.

Tomēr auto markas izcilie rezultāti pēc Bekera domām nav iemesls, lai atdusētos uz lauriem: "Šādus rezultātus, kādi tie ir ADAC AutoMarxX 2009 aptaujā, nevienam nepasniedz kā uz paplātes. Taču Subaru šie nav vienreizēji rezultāti, jo lieliskus panākumus gūstam gandrīz visos produktu kvalitātes un klientu un tirgotāju apmierinātības pētījumos. Tādējādi arī AutoMarxX 2009 aptauja apliecina, ka mūsu koncepcija un mūsu izvēlētais ceļš ir pareizi."

Ar AutoMarxX aptauju ADAC kopš 2001. gada novērtē 33 Vācijā darbojošos automašīnu ražotāju reputāciju un ietekmi tirgū. ADAC auto marku salīdzinājuma AutoMarxX zinātnisko pamatojumu nodrošina profesors Dr. Kristians Homburgs no Manheimas Universitātes. Vērtējums sastāv no vairākiem atsevišķiem kritērijiem, kā, piemēram, auto markas imidžs, ietekme tirgū, klientu apmierinātība un produkta ietekme. Tāpat tiek iesaistīti vides aizsardzības un drošības jautājumi. Tādējādi ADAC AutoMarxX kā vienīgais šāda veida pētījums ataino nozīmīgāko auto marku pakalpojumu līmeni. Nopietnāk kā līdz šim jaunajā novērtējumā tiek vērtēta šo marku autoparku ietekme uz apkārtējo vidi un drošība. Jautājumos par vides aizsardzību tiek ņemti vērā ADAC EcoTest rezultāti.

Lasi vēl...
» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2024
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV