Svētdiena, 05.Maijs 2024. » Vārdadienas svin: Ģederts, Ģirts;

Linda Leen paņem ar kvalitāti

7guru redakcija, 09.04.2009. 11:49

«Gaume ir katra paša ziņā, bet kvalitāte – manējā,» tas ir moto, pēckura, muzicējot un veidojot savu tēlu, vadās dziedātāja Linda Leen.Viņa atzīst, ka šogad gaidāms vēl lielāks uzsvars uz mārketingaaktivitātēm.
Linda Leen paņem ar kvalitāti

Izveidojot veiksmīgāko Latvijas mūziķu TOP 7, par mākslinieku veiksmēm jautājām arī viņiem pašiem.

Apzināta darbošanās ar dažādām mārketinga un PR aktivitātēm dziedātājai aizsākās vien pagājušajā gadā. Kaut arī nevar noliegt, lielākais uzsvars tika vērsts tieši uz dziedāšanu: ne velti Linda Leen pagājušā gadā uzstājās ar divām dažādām koncertprogrammām. «Sadarbojoties ar reklāmas aģentūru „!MOOZ” un Ēriku Stendzinieku, jaunā albuma „Chameleon” dizainu veidojām 12 dažādos tēlos. Manuprāt, tā bija liela veiksme, sadarboties ar Ēriku Stendzinieku - viņš ir ļoti radošs. Nākamais lielākais mārketinga projekts, pie kura strādājam – pašiem savs interneta veikals Linda Leen Boutique (www.lindaleenshop.com). Atšķirībā no lielākās daļas Latvijas mākslinieku e-veikaliem, kuri ved uz linku lielākā interneta veikalā (vietējā vai pasaules mēroga), šo veikalu veidojam paši un tas piederēs mums,» stāsta Linda Leen. Ideja par sava veikala atvēršanu Lindai radās, vērojot ekonomiskās izmaiņas valstī. Ieejot mūzikas veikalā, viņa redzēja, ka „Chameleon” albumam ir uzlikta trīskārša cena. «Tad izdomāju – jādod iespēja ikvienam iegādāties manu albumu par tā reālo cenu. Tas, protams, ir iespējams tikai tāpēc, ka šo ierakstu izdevām paši. Jauno interneta veikalu plānojam atvērt jau pēc mēneša. Tajā varēs nopirkt albumu „Chameleon”, operas koncerta ieraksta DVD un pašlaik top arī jaunā „modes līnija drosmīgiem cilvēkiem”. Būs dažādi T-krekli, kleitas, somas,» atklāj Linda Leen.

Veiksmīga tēla veidošanas pamatā, viņasprāt, ir ieklausīšanās ekspertu viedoklī un vadīšanās pēc savām iekšējām sajūtām ļoti balansētā kombinācijā. «Apvienot mārketinga zināšanas un spīdošās idejas ar mākslinieka iekšējo būtību. Tieši tā taču padara ikvienu mākslinieku unikālu. Nekam citam īstas vērtības nav; svarīgs ir mākslinieka kodols. Veiksmīgs mārketings palīdz šo kodolu pārdot. Es abas lietas kombinēju, tomēr galavārds vienmēr pieder man. Ekspertu komanda gan man nav patstāvīga. Man ir menedžere Dace Ozola, pāris draugi un es pati kā savs lielākais kritiķis. Pirms rīkojos, nomēru nevis septiņas, bet 100 reizes. Lai gan mani ļoti valdzina spontanitāte ikdienā, profesionālā ziņā spontāni lēmumi man nav raksturīgi. Es domāju, ka tas samazina manas iespējas kļūdīties,» uzskata Linda Leen. Viņa stāsta, ka katram laikam ir raksturīga noteikta emocionālā vibrācija. Viņa, kā dziedātāja, cenšas šo īpašo vibrāciju notvert un ar savu māksliniecisko darbību apmierināt. «Vienmēr, pieņemot lēmumus, domāju, ko par to domāšu pēc gada. Kā iesākto attīstīšu. Vārdi, kas pavada manu tēlu – intelektuāli, eleganti, ar saturu, ilgtermiņa, spilgti, jā, dažreiz arī ekstravaganti un noteikti kvalitatīvi,» stāsta Linda Leen.

Foto: Kriustīne Šumska

Lasi vēl...
» Autortiesības
Visas tiesības paturētas © EASYGET.LV 2006 - 2024
Portālā EASYGET.LV izvietotais materiāls ir pārpublicējams tikai ar EASYGET.LV atļauju. Atsevišķas fotogrāfijas ir atļauts pārpublicēt tās nemodificējot un ievieotjot atsauci uz EASYGET.LV