
“Sakaru un izklaides sapludināšana vienmēr ir bijusi Sony Ericsson piedāvājuma pamatā kopš kopuzņēmuma izveidošanas. ‘make.believe’ pietuvina Sony Ericsson Sony Group uzņēmumiem un atspoguļo sakaru un izklaides tuvināšanos. Pārveidojot mūsu zīmolu un pieņemot ‘make.believe’ vēstījumu, mēs turpinām uzsvērt savu izklaides piedāvājumu pircējiem,” atzīst Sony Ericsson zīmola stratēģijas vadītāja Ketija Deivisa.
“Šobrīd notiekošā uzņēmuma pārveidošana liek pamatus jaunajam Sony Ericsson. Sakaru un izklaides tuvināšanās nenoliedzami iespaidos jauno izstrādājumu plānošanu un radīšanu, tas skaidri parādīs mūsu izstrādājumu lietotāju piederību un tuvību ar digitālajiem un sociālajiem medijiem”, saka Sony Ericsson mārketinga vadītājs Lennards Hūrniks.
Vizuāli jaunajā identitātē Sony Ericsson globāli atpazīstamajam ‘liquid identity’ logotipam septiņās krāsu variācijās pievienosies ‘liquid energy’ – kustības plūsma no logo, kas tagad pazīstamo Sony Ericsson logo vērsīs rotaļīgāku un vizuāli pievilcīgāku digitālajai pasaulei. Jaunais logo uzdevums ir vairāk Sony Ericsson izstrādājumu lietotāju uzmanību pievērst interaktīvo digitālo un sociālo mediju kanāliem.
Šoruden tiks uzsākta stratēģiska mārketinga kampaņu sērija ar pārkārtoto vizuālo identitāti un make.believe vēstījumu. To skaitā ir ‘spark something’ kampaņa jaunajiem Satio, Aino un Yari tālruņiem, kā arī globālas kampaņas uzsākšana popularizējot Sony Ericsson kā 2010 FIFA World Cup™ oficiālo sponsoru un fiksējot futbola fanu kaislības visā pasaulē.




