
Pēc pieejamās informācijas 2010.gada posms Gulbenē būs neierastā formātā, tas ir, rallija pirmā diena sportistiem būs īsts pārbaudījums ātras braukšanas prasmei dienas tumšajā laikā, kur jāpieveic aptuveni 35km.
Pilots Aivis Egle: „Manuprāt, šogad Sarmā rallija uzvarētājs provizoriski tiks noskaidrots jau pirmās dienas ātrumposmu finišā, jo braukšana tumšā dienas laikā ir ļoti sarežģīta, kur ārkārtīgi nozīmīga būs ekipāžas sadarbība un stenogrammas precizitāte. Prieks, ka dalībnieku sarakstos var redzēt arī kaimiņvalstu braucējus, kas noteikti pastiprinās konkurenci un cīņu par uzvaru šajā rallijā.”
Stūrmanis Mārtiņš Jerums: „Ņemot vērā, ka es ar Aivi nekad neesam kopā braukuši tumsā, mūsu uzdevums uz gaidāmo ralliju ir sarežģīts un atbildīgs. Pie tam pierakstīt trasi vajadzēs dienas gaišajā laikā un sacensību režīmā braukt tumšajā dienas laikā nebūs tik vienkārši, kur jau viss izskatīsies pavisam savādāk. Skaidrs ir arī tas, ka būs jābrauc pa ļoti piesnigušu trasi, kur augstam rezultātam lielu nozīmi dos pareiza riepu izvēle.”
2010.gada Latvijas pirmais posms ir apvienots ar rallijsprintu. Rallija skatītājiem būs iespēja vērot vismaz 100 ekipāžu sniegumu rallija trases posmos un bez intrigas šogad neizpalikt.
Pirms „SARMA 2010” ekipāžas aizvadīs oficiālo treniņu sesiju piektdienas vakarā. Tieto Kronus rally team ekipāža Egle/Jerums startēs ar 4. numuru, ekipāža Travņikovs/Samušia redzēsim kā deviņpadsmitos un ekipāžu Bruņinieks/Vitkovskis ar 42.numuru.
Komandas atbalstītāji: Tieto, Kronus, Prospeed, Latakko u.c.




