
Izpēte tika veikta kopā ar kosmētikas ražotāju Kanebo Cosmetics Inc.
Speciālisti noskanēja 17 sieviešu vecumā no 20 līdz 30 gadiem smadzenes, kad viņas skatījās uz sevi spogulī bez kosmētikas, ar kosmētiku un uz citiem cilvēkiem. Vēlāk zinātnieki salīdzināja skanēšanas rezultātus, kur noskaidrojās – sievietes, kura ir lietojusi dekoratīvo kosmētiku un skatās uz sevi spogulī, smadzenes reaģēja tapāt kā tad, kad viņa skatās uz pilnīgi svešu cilvēku. Zinātnieki uzskata, ka šī reakcija liecina par to, ka kosmētika palīdz cilvēkam ieraudzīt sevi objektīvāk un viņu padara veiksmīgāku saskarsmē ar citiem, kā arī piesaista uzmanību.
Pētījuma vadītājs Keničiro Mogi apgalvo, ka šis atklājums veicinās tādas kosmētikas izstrādi, kas palīdzētu sievietem būt aktīvākam sabiedrībā. Izpētes rezultāti tika publicētu Society of Neuroscience.